۱۳۹۱ آذر ۲۹, چهارشنبه

دوستداران حیوانات ایران رو عشقه!!!

دوصد گفته چون نیم کردار نیست
بدنبال پناهگاه حیوانات پردیس و و پناهگاه و شفاخانه آناهیتا، حامیان حیوانات سایه هم به علت بدهی زیاد و عدم کمک مثلا حیوان دوستان ایران، در معرض خطر بسته شدن قرار گرفت.
برای همه ی لایکی های این صفحه و دیگر حامیان حیوانات در ایران، یک کف  مفصل بزنیم و چند تا هورا بکشیم!!!
به‌ویژه اون ٥١٠٠٠ نفر لایکی های فیسبوک دوستداران حیوانات که از لایک کردن چرندیات این صفحه، هیچگونه دریغی ندارند!!!

رامیاد پاکمنش در فیسبوک حامیان حیوانات بی پناه می نویسد: "درخواست میکنم اگر وقت اضافه دارین و حرفهای زیاد برای گفتن این پیج رو لایک نکنید چون من حرفهای بسیار دارم و زخمهای بسیار بر دل
اگر مدعی العموم مردم هستین این پیج رو لایک نکنید چون اکثر همین مردم هستند که زندگی رو برای این حیوانات سخت کردند و غیر قابل تحمل و بقیه که دوستدار واقعی این حیوانات هستند، ادعائی ندارند که مدعی العموم بخواد
اگر بدنبال شهرت هستین این پیج رو لایک نکنید چوت من همیشه از شهرت بدور بودم و هستم
اگر ادعا دارین حیوان دوست هستی باز هم این پیج رو لایک نکنید چون حیوان دوستی عمل میخواهد نه ادعا
مطمئن باشید بالا بودن ارقام لایک شما برای من هیچ تاثیری نداره چون من عاشق این فرشته ها هستم نه شما
پس خواهش میکنم اگر حیوان دوست واقعی نیستید این پیج رو لایک نکنید"

فقط اگر بجای: آخی! الهی بمیرم!!! وای چه نازه!!! شما فرشته هستید!!! و از همه مسخره تر: خدا خیرتون بده!!! ( کدوم خدا؟!!! ) در ماه از خرید یک آدامس یا چیپس خودشان می زدند...
عرضه این یک کار کوچک رو هم نداریم چه برسه به...
 
اینجا رو هم بخونید تا با دوستداران حیوانات در ایران بیشتر آشنا شوید...


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر