۱۳۹۱ مهر ۴, سه‌شنبه

بیست و سه دلیل برای دوستداران حیوانات که چین را تحریم کنند

دلیل بیستم: چین ویدئو هایی  که در آن حیوانات کوچک با له کردن کشته می شوند را به فروش می رساند
وب سایت ها در چین فیلم هایی را بفروش می رسانند که در آن زنان حیوانات کوچک را با پاشنه کفش له می کنند
به گزارش های "Shanghai Daily": "سادیست های فضای مجازی از راه آزار و ستم موجودات کوچک، راهی برای سودجویی پیدا کرده اند و فعالان حقوق حیوانات می گویند وقت آن رسیده که چین قوانین محکمی برای ریشه کن کردن بیرحمی  و آزار حیوانات وضع کنند
اخیرا در وب سایت های مختلف، فیلم ها و تصاویری ارائه می شود از سگ ها، گربه ها، خرگوش ها و قورباغه هایی که توسط زنی سکسی با جوراب نازک و کفش پاشنه بلند، له و کشته می شوند.
فیلم های"خاموش کردن" حیوانات در این سایت ها به بهای ١٥ یوان (١,٨٧ دلار ایالات متحده) بفروش می رسد. برای طرفداران طلسم شده نیز تابلو اعلاناتی وجود دارد که حتی می تواند به این گروه که خود را انجمن بین المللی له کنندگان می نامند بپیوندند.
حداقل یکی از این سایت های در شهر "Hangzhou" واقع در استان "Zhejiang" ثبت شده است.

در یکی از این فیلم ها، یک زن نیمه برهنه با مشخصات چینی، با یک بچه گربه کوچک در امتداد یک رودخانه ژست می گیرد. در ابتدا به آرامی پشم نرم بچه گربه را نوازش می کند، سپس بدن و سرش را زیر پاشنه کفشش له و متلاشی می کند و بدن خونین و بی جان او را برجا می گذارد و محل را ترک می کند."
 
 لطفن بخوانید و در پخش گسترده ی آن یاری کنید 
 در این رابطه بیشتر بخوانید:
 بیست و سه دلیل برای دوستداران حیوانات که چین را تحریم کنند
 دلیل نخست: چین خرس ها را شکنجه می کند و می کشد

 دلیل دوم: چین ببرهای در خطر انقراض را می کشد
 دلیل سوم: در چین سگها بطور غیرانسانی قتل عام و خورده می شوند
 دلیل چهارم: چین آهوی مشک را به سوی نابودی و انقراض می کشاند
 دلیل پنجم: چین حیوانات را در مزارع پوست شکنجه می کند
 دلیل ششم: شکنجه و کشتار کوسه ها بخاطر تهیه سوپ چینی
 دلیل هفتم: چین اسب های دریایی را به سوی انقراض می کشاند
 دلیل هشتم: چین حیوانات زنده را در جاسوئیچی های سر بسته پلاستیکی می فروشد
 دلیل نهم: چین میمون ها را برای تهیه خوراک مغز میمون، شکنجه داده و می کشد
 دلیل دهم: چین با فروش مواد غذایی سمی، سگ ها را می کشد
 دلیل یازدهم: چین ٥٠,٠٠٠ سگ را به ضرب چماق کشت
 دلیل دوازدهم: چین از کشتار فیل ها برای عاجشان پشتیبانی می کند
 دلیل سیزدهم: چین گاوها و گوساله های نوزاد را مورد آزار و بهره کشی قرار می دهد
 دلیل چهاردهم: چین کرگدن ها را به سوی نابودی و انقراض می کشاند
 دلیل پانزدهم: چین پانگولین (مورچه‌خوار پولک‌دار) در معرض خطر انقراض را به سوی نابودی می کشاند
 دلیل شانزدهم: چین ده ها هزار گربه را برای بازی های المپیک قتل عام کرد
 دلیل هفدهم: چین آزمایش بر روی حیوانات را برای محصولات آرایشی و بهداشتی ضروری می داند
 دلیل هجدهم: چین لاک پشت های در خطر انقراض را می کشد
 دلیل نوزدهم: چین بچه موش ها را برای تهیه خوراکی لذیذ می کشد
 دلیل بیستم: چین ویدئو هایی  که در آن حیوانات کوچک با له کردن کشته می شوند، به فروش می رساند
 کالاهای چینی را تحریم کنیم! - بخش نخست
 کالاهای چینی را تحریم کنیم! - بخش دوم

 کالاهای چینی را تحریم کنیم! - بخش سوم
 امضا کنید: اعلامیه جهانی حقوق حیوانات / حیوانات برای من مهم هستند
 امضا کنید: درخواست از دولت چین برای ممنوعیت بریدن باله های کوسه

 امضا کنید: درخواست از دولت چین برای ممنوعیت گوشت سگ و گربه
 امضا کنید: درخواست از رییس جمهور چین برای جلوگیری از کشتار حیوانات در خطر انقراض برای طب سنتی چین طب طلسم و جادو
 امضا کنید: برای محافظت از جمعیت در معرض خطر آهوی مشک آسیا
 امضا کنید: برای افزایش حفاظت فیل ها از تجارت خونین عاج
 امضا کنید: بیش از ٧٩٠,٠٠٠ نفر پتیشن "Avaaz" را برای فشار به رهبران اروپا برای به تعلیق در آوردن تجارت همه محصولات کرگدن امضا کرده اند.
 امضا کنید: از مقامات چینی بخواهید با واردات غیر قانونی پانگولین برخورد جدی کنند
 امضا کنید: بیش از ٦١١،٠٠٠ نفر در سراسر جهان خواستار تصویب قانون حمایت از حیوانات در چین شده اند / فیلم کشتار بیرحمانه حیوانات را در همین سایت ببینید
 تماشا کنید: فیلم ساکنین زمین
 تماشا کنید: فیلم "شاهد" مستندی از ادی لاما
 تماشا کنید: فیلم اگر کشتارگاه ها دیوار شیشه ای داشتند...
 تماشا کنید: فیلم های بریدن بی رحمانه باله کوسه ها برای تهیه سوپ چینی
فیلم نخست - فیلم دوم - فیلم سوم
منبع: تارنمای (13.7Billion Year)

۱ نظر:

  1. من اول برای خودم ک از زمان ۵ سالگی یادمه رو پای زن ها حساس بودم و از این فیلم ها لذت بردم ولی به شدت هم مخالفم از این غریزه حیوانی خودم رنج میبرم چون تمام عمرم تا الان از غذا دادن ب سگ ها و گربه ها گرفته تا یه بچه گربه در حال مرگ ک ۱۰ روز نمیتونست چیزی بخوره از بیماری ولی الان ببر شده اسمشم تافی گذاشتم چون رنگ کرم روشن و سفید هست حتی تا دو روز پیش ک هوا کاملا گرم شد بعد یک ماه نگه داری از یه توله به شدت مریز و پای لنگ و کاملا استخوناش معلوم بود ولی با یه شیکم بازاری سپردم به دستای خدا حتی مطمعن نیستم اگه کسیو ببینم داره کوچک ترین اسیب به حیوانات میزنه زنده بزارم از اونجا بره ولی از خودم متنفرم ک دیدن این فیلم ها کاملا لذت بخش برام و کاملا اختیار نفس از بین میره در حالی ک من ۴ مواد مختلف ترک کردم ولی این از زمانی ک خاطره. هام یاری میکنه از پا خوشم میومد اصلا نمیدونم منم به اندازه کسی ک این کارو میکنه گناه میکنم یا ن از این قسمت خودم متنفرم ولی یه دل خوشی دارم یا یه بهونه اینه ک اینجا مجازیه گناه عمل من متفاوت عضاوت میشه خودم هرچی باشه حق خودم میدونم ولی کلا یادمه جز سوسک هیچ مورچه هم دلم نیومده ازار بدم نمیدونم چقدر خدا ازم ناراحته ولی من از این چیزی ک از سن ۵ سالگی یا قدیمی ترین خاطراتم در من وجود داشته ولی از دیدن که به کنار از لذت بردنش فقط عذاب وجدانش میمونه برام کلا دارم دیوونه میشم چون دستم برسه بهشون یا جلوم کسی ظلم کنه اصلا نمیتونم جلو خودمو بگیرم ک همون بلارو سر خودش نیارم احساس میکنم هیچ درمانی جز جنگ با نفس عماره نیست مگر هیبنوتیزم از خدا میخوام خودش کمکم کنه این لذت با ذات من کاملا متضاده من موافق تحریم همه کشور هایی ک اجازه انتشار این فیلم ها رو میدن هستم نباید این فیلم ها ب دست افراد بی جنبه مثل من برسه شاید امتحان خداس ولی دارم میسوزم از این علاقه بیمار گونه تا الان مخفیانه بدون اینکه حتی شریک جنسی خودم بدونه حتی از دست زدن به پا ک مبادا کسی بفهمه واسم کلا خجالت اوره ولی تحریک میشم ولی مشکلی با این علاقه نداشتم حتی متوجه این علاقه به پا در افراد دیگه دیدم و کمتر خجالت کشیدم اصلا مشکی نداشتم تا اینکه اتفاقی بعد اینهمه سال یه عکس با این عنوان اومد و نفرت من نسبت به این لذت بردن شکل گرفت ولی به اصطلاح دو قطبی شدم در مجازی لذت میبرم ولی در جلوم پیش بیاد ۱۰۰ در ۱۰۰ کاملا وحشیانه با تمام توان با کسی ک به هر موجود دیگه ظلم کنه برخورد شدید میکنم حتی اگه خونش بیوفته گردنم روحمو ببازم بد جور درگیرشم مرجع تقلید نمیتونه کمکم کنه چون وجود نداره فقط از خدا میتونم تقلید کنم ولی چرا از دیدن عکس یا فیلمش لذت میبرن خیلی در اذاب و سردر گم و کلی سوال در مورد سنگینی گناه فقط نگاه کردنش دارم ته دلم میگه حتما گناهش بیشتر از شهوت رانی هست ولی آیا از خود اون ظلم ک طرف میکنه هم گناه نگاه بهش و لذت بردن هم کمتره اصلا خیلی حالم بده پناهم فقط خداس که قادر مطلقه التماس دعا میکنم از هرکی ک تا اینجا خونده ک بتونم به نفس قلبه کنم و لیاقت خلیفه خدا بودن روی زمین رو خالصانه پیدا کنم

    پاسخحذف