۱۳۹۱ مرداد ۲۹, یکشنبه

سواستفاده جنسی از یک ماده سگ

در حکومت اسلام ناب محمدی و در ماه رمضان، ماه تزکیه نفس اتفاق افتاد!!!
٣٣ سال پس از اجرای تعالیم اسلام!!!
پس از تجاوز به زندانیان سیاسی
تجاوزهای دسته جمعی به زنان
تجاوز به کودکان
اینک زیر سایه تعالیم اسلام: تجاوز به حیوانات!!!

از فیسبوک حامیان حیوانات گیلان:
سواستفاده جنسی از یک ماده سگ
اینجا ایران،ماه حرام،ماه رمضان!

از روزی که به شفاخانه آمدم دم در به او غذا میدادم.اسمش "مهربون" است. گاهی هم میشد که دو سه روز نمی آمد. یکروز آمد غذا بخورد، دیدم که از ناحیه بین مقعد و واژنش خون می آید. نتوانستم مجابش کنم که به داخل شفاخانه بیاورمش، حساس شده بود.
دو سه روز گذشت. بالاخره آوردمش داخل حیاط شفاخانه. نشان دکتر دادمش. فقط اندازه یک پرده مانده به داخل واژن.اگر همان هم پاره میشد از خونریزی میمرد.این گزارش دامپزشکی اش است، آنهم عکس محل تجاوز با اختلاف حدود ٥ روز.
من گریه هایم را کرده ام و دیگر حوصله هیچ چیزی را ندارم تا توضیح بیشتری بدهم.هرکس هم خواست بیاید شفاخانه ببیند.
او نیازمند جراحی و دوخته شدن محل عمل و بطور همزمان جراحی عقیم سازیست.
اگر دوست داشتید به او و به ٢٦ حیوان بیمار و پیری که در شفاخانه آناهیتاست کمک کنید. اینروزها بدترین روزها برای شفاخانه ی نوپای ماست. معلوم هم نیست چقدر میتواند دوام بیاورد با این اوضاع وخیمش. وظیفه ام گفتن بود که گفتم...
براستی که ما باید به تعالیم اسلام افتخار کنیم!!!
سالم‌ترین مجتمعات و جوامع، مجتمعات اسلامی است!!!
در این رابطه بخوانید:
حقوق حیوانات در اسلام
شفاخانه آناهیتا
پناهگاهی به نام «شفاخانه آناهیتا»
آيا كسی می آيد سر كوه، خورشيد را صدا بزنيم؟ 
قربانی جدید وحشیگری در شهرستان نور
باز هم سگ آزاری

۲ نظر:

  1. با درود و خسته نباشید.
    دوست گرامی من مطالب مربوط به حمایت حیوانات در ایران را دنبال می کنم و وبلاگ شما را دائم سر می زنم.
    اما یک مطلبی من را خیلی اذیت می کند.
    این گروههای حمایت از حیوانات در داخل ایران دائم دارند بر علیه هم مطلب می نویسند و همدیگر را متهم به سواستفاده از حیوانات می کنند.

    من در ایران نیستم و شروبختانه امکان آمدن به ایران را ندارم ولی خوشحال می شوم که من را راهنمایی کنید تا چطوری می توانم گروههای درست و واقعی حمایت از حیوانات را در ایران بشناسم تا به آنها کمک کنم.

    پاسخحذف
    پاسخ‌ها
    1. با درود و سپاس
      دوست گرامی پاسخ شما را به سبب طولانی بودن در پستی جداگانه خواهم داد
      پیروز و سر بلند باشید

      حذف